{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Favoriler

KALİTELİ UYKU İÇİN İPUÇLARI

Halen birçok insan için uykuya dalmak ya da kaliteli bir uyku çekmek çok kolay olmuyor. Uyku kalitesini artırmak için neler yapabiliriz?

THE ULTIMATE GUIDE TO WOMEN’S JEANS

From wide-leg to skinnies, straight-leg to flared styles, we reveal the hottest jeans of the season – and how to wear them

Uyku Kalitenizi Nasıl Artırabilirsiniz?

Verimli bir uyku, sabahları güne pozitif enerjiyle başlamanıza yardımcı olurken stresi de azaltarak; canlılığı, fiziksel ve zihinsel performansı geliştirir. Kaliteli uyku sadece ertesi günün daha verimli geçmesine mi yardımcı oluyor, yoksa tüm hayatımızı etkileme gücüne sahip mi? Sağlıklı yaşam için beslenme ve egzersiz kadar, hatta kimilerine göre bunların da ötesinde önem ifade eden uykuyu en doğru şekilde deneyimlemek için Marks and Spencer olarak önerilerimizi okuyun.

Uykuya dalmayı ve deliksiz uyumayı kolaylaştırmak için yatak odalarında sessizlik ve karanlık çok önemli unsurlar. Mavi ışık yayan her türlü elektronik cihaz da odada bulunmaması gerekenler listesinde. Elektroniklerden yayılan mavi ışığın cildimizin yaşlanma sürecini de hızlandırdığı düşünülünce, en azından uyku sırasında dijital detoks yapmak en doğru karar. Peki cihazlardan uzaklaşmak yeterli olur mu? Elbette bu sorunun cevabı ne yazık ki hayır çünkü ortalama bir yetişkinin alması gereken 8 saatlik kaliteli uyku için oda şartlarına dikkat etmemiz gerekir.

...devamını oku
...devamını gizle

Yastık Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Yatağınızın ve yastıklarınızın rahat olduğundan ve dinlendirici bir uykuya dalmak için odanın sıcaklık, aydınlatma ve gürültü seviyelerinden emin olunuz. Yorganın nötr bir renkte olmasını, dekoratif çarşaf, yastıklar ve aksesuarlar ile desteklenmesini öneriyoruz.

Gece boyunca hizalamaya ve sert boyun fonksiyonlarına odaklı, uykunuzu bölmeyecek bir yastığa yatırım yapmanız iyi olcaktır. RDS sertifikası ile bir canlıya zarar vermeden, %100 etik koşullar çerçevesinde ürettiğimiz ”Sorumlu Kaz Tüyü Standardı” na sahip yorgan ve yastıklar, hassas bir bölge olan boyun ve çevresi için ideal seçimlerdir. Sert ve orta sertlikteki pamuklu ve mükemmel boyun desteği sağlayan yastıklarımızın hepsi makinede yıkanabilen pratik parçalardır. Saf Mısır pamuğundan tasarlanan yorgan kılıfı, yatak örtüleri ve nevresim takımları, gece boyu ferahlık hissini kaybetmemenize destek olacak yatak koruyucular, koleksiyonun vazgeçilmezleri arasında.

Kuş tüyü ve Mısır pamuğuna alternatif, Bambu pamuk dokulu çarşaf ve yorganlar da kaliteli uykunun alternatif adresi olmaya aday. Toz alerjenlerini azaltmaya ve ferahlık hissini maksimuma çıkaran anti-alerjik yastıklar da uyku için ideal.

...devamını oku
...devamını gizle

Uyku Öncesi Rutini Nasıl Olmalı?

İyi uyku öncesi alışkanlıkları edinerek kendinizi harika bir gece uykusuna hazırlayın. Her gün aynı saatte ve ideal olarak 23:00'dan önce yatmayı hedefleyin. Sıcak bir banyo yapın, banyodan çıktığınızda vücut sıcaklığınızın düşmesi uykulu hissetmenize yardımcı olacaktır.

Son olarak uyumadan yarım saat önce odanıza ya da nevresim içerisine hafif şekilde sıkarak kullanabileceğiniz uykuya geçişi kolaylaştıran lavanta, papatya, karanfil ve vanilya notalarının buluştuğu farklı içerikteki oda kokuları, yatak spreyleri veya masanız üzerine koyacağınız mumlar da kaliteli uykuyu tamamlayan gereksinimlerdir.

İhtiyaçlarınızı belirlemek ve kampanyalarımızdan haberdar olmak için Mağazalarımızı ve marksandspencer.com.tr'yi ziyaret edebilirsiniz.

...devamını oku
...devamını gizle

Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.