{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Favoriler

KALİTELİ UYKU İÇİN İPUÇLARI

Halen birçok insan için uykuya dalmak ya da kaliteli bir uyku çekmek çok kolay olmuyor. Uyku kalitesini artırmak için neler yapabiliriz?

THE ULTIMATE GUIDE TO WOMEN’S JEANS

From wide-leg to skinnies, straight-leg to flared styles, we reveal the hottest jeans of the season – and how to wear them

Uyku Kalitenizi Nasıl Artırabilirsiniz?

Verimli bir uyku, sabahları güne pozitif enerjiyle başlamanıza yardımcı olurken stresi de azaltarak; canlılığı, fiziksel ve zihinsel performansı geliştirir. Kaliteli uyku sadece ertesi günün daha verimli geçmesine mi yardımcı oluyor, yoksa tüm hayatımızı etkileme gücüne sahip mi? Sağlıklı yaşam için beslenme ve egzersiz kadar, hatta kimilerine göre bunların da ötesinde önem ifade eden uykuyu en doğru şekilde deneyimlemek için Marks and Spencer olarak önerilerimizi okuyun.

Uykuya dalmayı ve deliksiz uyumayı kolaylaştırmak için yatak odalarında sessizlik ve karanlık çok önemli unsurlar. Mavi ışık yayan her türlü elektronik cihaz da odada bulunmaması gerekenler listesinde. Elektroniklerden yayılan mavi ışığın cildimizin yaşlanma sürecini de hızlandırdığı düşünülünce, en azından uyku sırasında dijital detoks yapmak en doğru karar. Peki cihazlardan uzaklaşmak yeterli olur mu? Elbette bu sorunun cevabı ne yazık ki hayır çünkü ortalama bir yetişkinin alması gereken 8 saatlik kaliteli uyku için oda şartlarına dikkat etmemiz gerekir.

...devamını oku
...devamını gizle

Yastık Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Yatağınızın ve yastıklarınızın rahat olduğundan ve dinlendirici bir uykuya dalmak için odanın sıcaklık, aydınlatma ve gürültü seviyelerinden emin olunuz. Yorganın nötr bir renkte olmasını, dekoratif çarşaf, yastıklar ve aksesuarlar ile desteklenmesini öneriyoruz.

Gece boyunca hizalamaya ve sert boyun fonksiyonlarına odaklı, uykunuzu bölmeyecek bir yastığa yatırım yapmanız iyi olcaktır. RDS sertifikası ile bir canlıya zarar vermeden, %100 etik koşullar çerçevesinde ürettiğimiz ”Sorumlu Kaz Tüyü Standardı” na sahip yorgan ve yastıklar, hassas bir bölge olan boyun ve çevresi için ideal seçimlerdir. Sert ve orta sertlikteki pamuklu ve mükemmel boyun desteği sağlayan yastıklarımızın hepsi makinede yıkanabilen pratik parçalardır. Saf Mısır pamuğundan tasarlanan yorgan kılıfı, yatak örtüleri ve nevresim takımları, gece boyu ferahlık hissini kaybetmemenize destek olacak yatak koruyucular, koleksiyonun vazgeçilmezleri arasında.

Kuş tüyü ve Mısır pamuğuna alternatif, Bambu pamuk dokulu çarşaf ve yorganlar da kaliteli uykunun alternatif adresi olmaya aday. Toz alerjenlerini azaltmaya ve ferahlık hissini maksimuma çıkaran anti-alerjik yastıklar da uyku için ideal.

...devamını oku
...devamını gizle

Uyku Öncesi Rutini Nasıl Olmalı?

İyi uyku öncesi alışkanlıkları edinerek kendinizi harika bir gece uykusuna hazırlayın. Her gün aynı saatte ve ideal olarak 23:00'dan önce yatmayı hedefleyin. Sıcak bir banyo yapın, banyodan çıktığınızda vücut sıcaklığınızın düşmesi uykulu hissetmenize yardımcı olacaktır.

Son olarak uyumadan yarım saat önce odanıza ya da nevresim içerisine hafif şekilde sıkarak kullanabileceğiniz uykuya geçişi kolaylaştıran lavanta, papatya, karanfil ve vanilya notalarının buluştuğu farklı içerikteki oda kokuları, yatak spreyleri veya masanız üzerine koyacağınız mumlar da kaliteli uykuyu tamamlayan gereksinimlerdir.

İhtiyaçlarınızı belirlemek ve kampanyalarımızdan haberdar olmak için Mağazalarımızı ve marksandspencer.com.tr'yi ziyaret edebilirsiniz.

...devamını oku
...devamını gizle

Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.

​Marka Mağazacılık A.Ş. Üyelik Sözleşmesi

İş bu Sözleşme, şirket merkezi Ünalan Mahallesi, Libadiye Caddesi, Emaar Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye /İstanbul adresinde mukim Marka Mağazacılık Anonim Şirketi (“Marka”) ile Müşteri Memnuniyet Programı üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir.

Üye, ad, soyad, cep telefonu numarası, adres, e-mail, cinsiyet, doğum tarihi, iletişim izin bilgilerinden oluşan formun doldurulması sonrasında kayıt işlemi, elektronik ortamda gönderilen şifrenin ibrazı ile tamamlandığı andan itibaren işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile Sözleşme’nin tüm şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı olacağını kabul eder. Üyeliğin gerçekleşebilmesi için, cep telefonu numarası ile kayıt yapılması zorunludur. Üyeliğin sunduğu avantajlar, cep telefonu bilgisinin ibrazı ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Sözleşme, üyelik şartlarını, gizlilik kurallarını, ve Kişisel Verilerinizin İşlenmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içermektedir.

Üyelik Program şartları/ Koşulları;

1. Mülkiyeti Marka’ya ait olan Müşteri Memnuniyet Programı, üyelerine; Türkiye’de Marka tarafından temsil edilen Marks & Spencer; Gap ve Banana Republic mağazalarından ürün alımında, genel ve özel kampanyalarda, promosyonlarda, tanıtımlarda, puan kazandırmalarda, hediye çeki veya hediye verilmesinde, indirimlerde çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla Marka Mağazacılık A.Ş. markalarının ortak üyelik programı olarak düzenlenmiştir.

2.    Program üyeliği hamiline düzenlenmiştir.
3.    Marka; telefon, çağrı merkezleri, otomatik arama makineleri, e-posta, SMS, mektup, internet vb. kanallarla yapılacak genel veya özel avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları sunmak amacına yönelik olarak programa üye olan müşterilere onay vermeleri halinde belirlenen vasıtalarla temasa geçer.
4.    Programa üye olanlara; pazarlama, reklam, bilgilendirme, indirim, tanıtım yapılması ve benzeri amaçlarla ticari elektronik ileti gönderilmesi ve bu bilgileri elektronik iletilerin gönderimini yapan 3.kişilerle ve Marka’nın iş ortakları ile paylaşılması amacıyla açıkça onayları talep edilmektedir. Bu onay talebine olumlu yanıt verilmesi halinde, yine üyelerin onayına göre taraflara e-posta ve/veya kısa mesaj (sms) olarak ticari elektronik iletiler gönderilmektedir. Üyeler diledikleri zaman bu e-postaları ya da kısa mesajları almamak için bilgilendirme listesinden çıkartılmayı talep edebilir veya taraflarına gönderilmiş olan e-postaların altında bulunan linke tıklayarak ya da kısa mesajların alt kısmında bulunan reddetme prosedürünü izleyerek bilgilendirme listesinden çıkabilirler.
5.    Birden fazla üyeliğe sahip olunması durumunda bu üyeliklerin sağladığı avantajlar, sadece bir üyelik için kullanılabilir, üyeliklerin avantajları toplanarak kullanılamaz.
6.    Marka tarafından sağlanan haklar, üyelik bilgilerinin eksiksiz, doğru ve güncel olması ve üyeliğin aktif olarak kullanılması ile mümkündür. Marka, bilgilerdeki eksiklik, hata veya benzer nedenlerden dolayı herhangi bir zamanda program üyeliğini iptal etme hakkına sahiptir.
7.    Marka, belirli sürelerde kullanılmayan puanları sıfırlama/silme hakkına sahiptir. Ayrıca puanlar her yıl aksi belirtilmediği sürece 1 Ocak akşamı ve/veya 1 Temmuz akşamı silinir. Marka herhangi bir bildirim yapmadan değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Bilgilendirme: Puan Silme İşlemleri yapılırken 1 Ocak – 30 Haziran arası kazanılan puanlar bir sonraki yıl 1 Ocak akşamı, 1 Temmuz – 31 Aralık arası kazanılan puanlar, bir sonraki yılın 1 Temmuz akşamı silinir
8.    Üyeler, programın sağlamış olduğu üyelik imkanlarından faydalanabilmek için istenen bilgileri tam ve doğru olarak vermek ve herhangi bir değişiklik durumunda zamanında bildirim yapmak zorundadır.
9.    Marka dilediğinde bu üyeliği, bir banka, finansman kuruluşu v.b. ve Marka Mağazacılık A.Ş. ve Fiba Holding A.Ş., Fina Holding A.Ş. ve Grup şirketleri ve ortakları, iştiraklerine, iştirakçilerine, Marks & Spencer p.l.c şirketine devir edebilir, kullandırabilir veya başka programlarla birleştirebilir.
10.    Üye’nin kazanacağı, genel, özel kampanya , promosyon , puan, hediye çeki veya hediye, indirim gibi haklar ve kullanım şartları, Marka tarafından tek yanlı belirlenir. Burada belirtilen haklar ile ilgili tarafar arasında çıkabilecek ihtilaflarda Marka’nın kayıtları esas alınacaktır. Marka bu hakları istediği şekilde düzenleme, değiştirme ve geri alma hakkına sahiptir. Bu düzenleme, degisiklikler veya geri alma Marka tarafından uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan şartlara tabidir.
11.    Kazanılan hakların kullanımı, üyeliğin mağazada güncel cep telefon numarası ile kayıt yapılması ve alışverişlerde üyeliğe kayıtlı olan cep telefonu numarasının ibraz edilmesiyle mümkündür.
12.    Alışverişe konu ürünlerin iadesinde, iade edilen ürün dolayısıyla Üye’ye verilen haklar geri alınır.
13.    Marka üyeliği, TC yasalarına uygun olarak telekomünikasyon hizmeti verme izni ve yetkisine sahip operatörler aracılığı ile temin edilen, kendi adına kayıt edilmiş cep telefon numarasına sahip ve Türkiye’de ikamet eden kişiler için geçerlidir.
14.    Üyelikte biriken puanlar veya ekstra haklar nakde çevrilemez; Başkasına devredilemez veya nakit yerine kullanılamaz.
15.    Üyeliğe tanımlı cep telefonu numarası hiçbir koşul altında değiştirilemez, güncellenemez. Üyenin cep telefonu numarası değiştiğinde, mevcut üyeliğinde kayıtlı bulunan cep telefonu numarası değiştirilemez, güncellenemez. Üye daha önce üyelik kaydı oluşturmadığı bu telefon numarası ile yeni bir üyelik oluşturması gerekir. Üyenin eski cep telefon numarası üzerinden oluşturulan üyeliğinden kazanılan hakları, yeni üyeliğe devir edilemez.
16.    Marka, üyelerin kazandığı hakları, kazanıldığı günde kullanılacağını garanti etmez.
17.    5TL ve üzerindeki değere denk gelen puanlar, Marka A.Ş. Mağazalarında üyenin sistemde bulunan cep telefonuna gönderilen şifrenin kasada kabul edilmesi ile harcanabilir. Kimlik ibrazı veya farklı yollar ile üyenin sahip olduğu 5TL ve üzerine denk gelen puanlar kullanılamaz. 5TL ve altı olan puanlar telefon numarası ibrazı ile kullanılabilir; üyenin cep telefonuna 5TL ve altına denk gelen puanların kullanımı için şifre gönderilmez. Kullanılan puanlardan Marka Mağazacılık A.Ş sorumlu değildir.
18.    Üyenin, Marks & Spencer; Gap ve Banana Republic mağazalarında yaptığı puan kazanım/kullanım işlem hareketleri ortak puan hesabında yansır.
19.    Üyeliğin, Üye tarafından elektronik ortamda gönderilen şifre ile sonlandırılması ile üye yukarıda belirtilen şartları peşinen kabul etmiş sayılır.
20.    Puan bilgilerini Türkiye’de Marka’ya ait Marks & Spencer, Gap ve Banana Republic mağazalarından ve ilgili markaların mobil aplikasyonlarında üye girişi yaparak öğrenmek mümkündür.


KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

“Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da “Üye” olma aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, e-posta adresi gibi bilgileri; yürürlükte bulunan mevzuatta öngörülen koşullara tabi şekilde ve gerektiğinde ek onayları ve açık rızaları almak suretiyle sms, e-posta, site içi bilgilendirmeler ve benzeri yöntemlerle, tanıtım ve bilgilendirme amaçlı iletişim faaliyetleri, araştırma, pazarlama faaliyetleri ve istatistikî analizler yapmak amacıyla veya gerektiğinde “Üye” ile temas kurmak için kullanabilir. Yine yürürlükte bulunan mevzuatta öngörülen koşullara tabi şekilde ve gerektiğinde ek onayları ve açık rızaları almak suretiyle kişisel veriler aynı zamanda Marka Mağazacılık A.Ş.'nin süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapmak, veri tabanı oluşturmak ve pazar araştırmaları yapmak için Marka Mağazacılık A.Ş.'nin işbirliği içinde olduğu yurt içi ve yurt dışında mukim firmalara aktarılabilir, bu firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir.

Diğer Hususlar;

Üyenin, üyelik kaydı yapması üyenin üyelik sözleşmesinde yer alan tüm maddeleri okuduğu ve üyelik sözleşmesinde yer alan maddeleri kabul ettiği anlamına gelir. İşbu Sözleşme, üyenin üye olması anında akdedilmiş ve karşılıklı olarak yürürlüğe girmiştir.

İşbu Sözleşmenin yorum ve uygulanmasından doğacak ihtilafların hallinde İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve İcra Dairelerinin yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.