{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Favoriler

İşlem Rehberi

ÜYE OLMA ADIMLARI


www.marksandspencer.com.tr'ye üye olmak için sitemizin sağ üst köşesinde bulunan “ÜYE OL” butonuna tıklayınız.


Yönlendirileceğiniz Üyelik sayfasında Ad, Soyad, E-posta, Şifre, Doğum Tarihi ve Cinsiyet bilgilerini eksiksiz doldurun.

Eğer kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız, “Bilgilendirme e- postalarını almak istiyorum.”  ve “Bilgilendirme SMS’lerini almak istiyorum.” başlıklı kutucukları işaretleyebilirsiniz.


“Gizlilik, Güvenlik Politikasını Okudum, kabul ediyorum.” kutucuğunu işaretleyip “Üye Ol” butonuna tıklayarak üyelik işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “HESABIM” bölümünün üzerine tıkladığınızda açılan penceredeki “SİPARİŞLERİM” linkini kullanarak vermiş olduğunuz siparişler hakkındaki son durumu, sipariş tarihini, ürünleri, sipariş tutarını, teslimat ve fatura adresi gibi bilgileri görüntüleyebilirsiniz. “ADRES DEFTERİ” linkini kullanarak kayıtlı adreslerinize yenilerini ekleyebilir, mevcut adreslerinizi silebilir veya güncelleyebilirsiniz. “HESABIM” linkini tıkladıktan sonra “PROFİLİM” linkini kullanarak üyelik bilgilerinizi güncelleyebilir, “ŞİFRE DEĞİŞTİR” linki ile de şifrenizi değiştirebilirsiniz.


ÜYE GİRİŞ ADIMLARI


www.marksandspencer.com.tr adresine girin ve sağ üst köşedeki “GİRİŞ YAP” linkine tıklayın.


Açılan bölümdeki “GİRİŞ YAP” başlığının altında bulunan alanlara, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin.

“GİRİŞ YAP” butonuna basın.


Eğer şifrenizi unuttuysanız, “ŞİFREMİ UNUTTUM” linkine tıklayın. Açılan pencerede ilgili alana e-posta adresinizi girerek “ŞİFRE YENİLEME LİNKİ GÖNDER” linkine tıklayın. Yeni şifre belirlemek için tarafınıza bir e-posta iletisi gönderilecektir. Gönderilen iletideki “YENİ ŞİFRE BELİRLEMEK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ” alanına tıklayınız. Marksandspencer.com.tr’de “Şifrenizi Değiştiriniz” adlı sayfaya yönlendirileceksiniz. İlgili sayfadaki “YENİ ŞİFRE” ve “YENİ ŞİFRE ( TEKRAR )” alanlarına sitemize giriş yapmak için kullanacağınız yeni şifrenizi giriniz ve “GÖNDER” butonuna tıklayınız.


ÜRÜN SATIN ALMA ADIMLARI


www.marksandspencer.com.tr adresine girip ürünlerimizi satın almaya başlayabilirsiniz.


Alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri, renk ve beden tercihlerinizi yaparak, sepetinize “SEPETE EKLE” butonu ile ekleyebilirsiniz.


Sepetinize ürün eklediğinizde; websitemizin sağ alt bölümünde açılan pencerede “SEPETİN” alanındaki “SİPARİŞİ TAMAMLA” ve “SEPETE GİT” adında iki buton gösterilir. Farklı bir ürün daha sepetinize eklemeyip, direkt satın alma yapmak istiyorsanız, “SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna basıp ödeme sayfasına gidebilirsiniz. Dilerseniz sitemizin sağ üst bölümünde bulunan “SEPETİM” bölümünün üzerine geldiğinizde açılacak pencerede göreceğiniz “SEPETE GİT” butonuna tıklayarak da sepetinize erişebilirsiniz.

“SEPETİM” sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz.

“SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna tıkladığınızda eğer üye girişi yaptıysanız direkt olarak “ÖDEME” sayfasına yönlendirilirsiniz.


“SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna tıkladığınız zaman üye girişi yapmadıysanız, “Giriş Yap - Üye Ol” sayfasına yönlendirilirsiniz. Mevcut bir hesabınız varsa “Giriş Yap” butonuna tıklayıp, “Üye Girişi Adımları ” bölümündeki talimatlar doğrultusunda sisteme giriş yapabilirsiniz. Üyeliğiniz olmadığı taktirde “ÜYE OL” butonuna tıklayıp yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz (bknz. “Üye Olma Adımları”). Bu adımlardaki işlemlerinizi tamamladıktan sonra “Ödeme” sayfasına yönlendirilirsiniz.

“ÖDEME” sayfasındaki “TESLİMAT ADRESİ” bölümünden siparişiniz ile ilgili teslimat seçeneklerini düzenleyebilirsiniz. Faturanızdaki adresin teslimat adresinizden farklı olmasını istiyorsanız, “FATURA ADRESİ SEÇİNİZ” bölümünden farklı bir adres seçebilir, veya yeni bir adres girebilirsiniz. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz.

Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi girdikten sonra alışverişinizde kullanmak istediğiniz Kredi kartı veya Atm kartı bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir.

“ÖDEME” sayfasında fatura ve teslimat adresleri, sepetinizdeki ürünler ve miktarı, ödeme seçeneğinizin doğrulunu kontrol etmeniz; “Ön Bilgilendirme Koşulları’nı ve Uzaktan Satış Sözleşmesi’ni okudum ve kabul ediyorum.” kutucuğunu işaretlemeniz gerekmektedir.

Alışverişinizi tamamlamaya hazır olduğunuzda “SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna tıklayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.


Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş numaranız bulunmaktadır. Siparişiniz ile ilgili bilgiler aynı şekilde e-posta adresinize de gönderilmektedir.

“Siparişi Tamamla” butonu kullanılarak yapılan alışverişlerde; banka ya da M&S E-ticaret Birimi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ve/ya e-posta adresinden ulaşması gerekebilir. Kredi kartı sahibine kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişinizi kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edebilmektedir.

Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için; bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.



BİLGİLENDİRME


İşleminiz tamamlanmadan önce bilginize sunulacak Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni altı ay süreyle sizin için saklayacağız. Satış tamamlandıktan sonra internet sitemiz üzerinden Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ulaşmanız mümkün olmayacaktır.

Siparişiniz tamamlanmadan önce girdiğiniz verilerin doğruluğunu kontrol edebilmeniz amacıyla sipariş özetiniz “ÖDEME” ekranında gösterilecektir. Bu aşamada siparişin tamamlanmasından önce üst bölümden sepetin istediğiniz aşamasına tıklayarak o aşamaya tekrar gidebilir ve değişiklik yapabilirsiniz. Sipariş vermekten vazgeçtiğiniz durumda dilerseniz sayfanın sol üst köşesinde bulunan M&S logosuna tıklayıp ana sayfamıza dönebilir, veya tarayıcı / uygulamamızdan çıkış yapabilirsiniz.


“Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilirsiniz.Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar;


İlçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 2.200 Türk Lirası,


Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası,


Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 3.300 Türk Lirası,


Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası olarak tespit edilmiştir.


Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.


Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.”



Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.

​Marka Mağazacılık A.Ş. Üyelik Sözleşmesi

İş bu Sözleşme, şirket merkezi Ünalan Mahallesi, Libadiye Caddesi, Emaar Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye /İstanbul adresinde mukim Marka Mağazacılık Anonim Şirketi (“Marka”) ile Müşteri Memnuniyet Programı üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir.

Üye, ad, soyad, cep telefonu numarası, adres, e-mail, cinsiyet, doğum tarihi, iletişim izin bilgilerinden oluşan formun doldurulması sonrasında kayıt işlemi, elektronik ortamda gönderilen şifrenin ibrazı ile tamamlandığı andan itibaren işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile Sözleşme’nin tüm şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı olacağını kabul eder. Üyeliğin gerçekleşebilmesi için, cep telefonu numarası ile kayıt yapılması zorunludur. Üyeliğin sunduğu avantajlar, cep telefonu bilgisinin ibrazı ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Sözleşme, üyelik şartlarını, gizlilik kurallarını, ve Kişisel Verilerinizin İşlenmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içermektedir.

Üyelik Program şartları/ Koşulları;

1. Mülkiyeti Marka’ya ait olan Müşteri Memnuniyet Programı, üyelerine; Türkiye’de Marka tarafından temsil edilen Marks & Spencer; Gap ve Banana Republic mağazalarından ürün alımında, genel ve özel kampanyalarda, promosyonlarda, tanıtımlarda, puan kazandırmalarda, hediye çeki veya hediye verilmesinde, indirimlerde çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla Marka Mağazacılık A.Ş. markalarının ortak üyelik programı olarak düzenlenmiştir.

2.    Program üyeliği hamiline düzenlenmiştir.
3.    Marka; telefon, çağrı merkezleri, otomatik arama makineleri, e-posta, SMS, mektup, internet vb. kanallarla yapılacak genel veya özel avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları sunmak amacına yönelik olarak programa üye olan müşterilere onay vermeleri halinde belirlenen vasıtalarla temasa geçer.
4.    Programa üye olanlara; pazarlama, reklam, bilgilendirme, indirim, tanıtım yapılması ve benzeri amaçlarla ticari elektronik ileti gönderilmesi ve bu bilgileri elektronik iletilerin gönderimini yapan 3.kişilerle ve Marka’nın iş ortakları ile paylaşılması amacıyla açıkça onayları talep edilmektedir. Bu onay talebine olumlu yanıt verilmesi halinde, yine üyelerin onayına göre taraflara e-posta ve/veya kısa mesaj (sms) olarak ticari elektronik iletiler gönderilmektedir. Üyeler diledikleri zaman bu e-postaları ya da kısa mesajları almamak için bilgilendirme listesinden çıkartılmayı talep edebilir veya taraflarına gönderilmiş olan e-postaların altında bulunan linke tıklayarak ya da kısa mesajların alt kısmında bulunan reddetme prosedürünü izleyerek bilgilendirme listesinden çıkabilirler.
5.    Birden fazla üyeliğe sahip olunması durumunda bu üyeliklerin sağladığı avantajlar, sadece bir üyelik için kullanılabilir, üyeliklerin avantajları toplanarak kullanılamaz.
6.    Marka tarafından sağlanan haklar, üyelik bilgilerinin eksiksiz, doğru ve güncel olması ve üyeliğin aktif olarak kullanılması ile mümkündür. Marka, bilgilerdeki eksiklik, hata veya benzer nedenlerden dolayı herhangi bir zamanda program üyeliğini iptal etme hakkına sahiptir.
7.    Marka, belirli sürelerde kullanılmayan puanları sıfırlama/silme hakkına sahiptir. Ayrıca puanlar her yıl aksi belirtilmediği sürece 1 Ocak akşamı ve/veya 1 Temmuz akşamı silinir. Marka herhangi bir bildirim yapmadan değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Bilgilendirme: Puan Silme İşlemleri yapılırken 1 Ocak – 30 Haziran arası kazanılan puanlar bir sonraki yıl 1 Ocak akşamı, 1 Temmuz – 31 Aralık arası kazanılan puanlar, bir sonraki yılın 1 Temmuz akşamı silinir
8.    Üyeler, programın sağlamış olduğu üyelik imkanlarından faydalanabilmek için istenen bilgileri tam ve doğru olarak vermek ve herhangi bir değişiklik durumunda zamanında bildirim yapmak zorundadır.
9.    Marka dilediğinde bu üyeliği, bir banka, finansman kuruluşu v.b. ve Marka Mağazacılık A.Ş. ve Fiba Holding A.Ş., Fina Holding A.Ş. ve Grup şirketleri ve ortakları, iştiraklerine, iştirakçilerine, Marks & Spencer p.l.c şirketine devir edebilir, kullandırabilir veya başka programlarla birleştirebilir.
10.    Üye’nin kazanacağı, genel, özel kampanya , promosyon , puan, hediye çeki veya hediye, indirim gibi haklar ve kullanım şartları, Marka tarafından tek yanlı belirlenir. Burada belirtilen haklar ile ilgili tarafar arasında çıkabilecek ihtilaflarda Marka’nın kayıtları esas alınacaktır. Marka bu hakları istediği şekilde düzenleme, değiştirme ve geri alma hakkına sahiptir. Bu düzenleme, degisiklikler veya geri alma Marka tarafından uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan şartlara tabidir.
11.    Kazanılan hakların kullanımı, üyeliğin mağazada güncel cep telefon numarası ile kayıt yapılması ve alışverişlerde üyeliğe kayıtlı olan cep telefonu numarasının ibraz edilmesiyle mümkündür.
12.    Alışverişe konu ürünlerin iadesinde, iade edilen ürün dolayısıyla Üye’ye verilen haklar geri alınır.
13.    Marka üyeliği, TC yasalarına uygun olarak telekomünikasyon hizmeti verme izni ve yetkisine sahip operatörler aracılığı ile temin edilen, kendi adına kayıt edilmiş cep telefon numarasına sahip ve Türkiye’de ikamet eden kişiler için geçerlidir.
14.    Üyelikte biriken puanlar veya ekstra haklar nakde çevrilemez; Başkasına devredilemez veya nakit yerine kullanılamaz.
15.    Üyeliğe tanımlı cep telefonu numarası hiçbir koşul altında değiştirilemez, güncellenemez. Üyenin cep telefonu numarası değiştiğinde, mevcut üyeliğinde kayıtlı bulunan cep telefonu numarası değiştirilemez, güncellenemez. Üye daha önce üyelik kaydı oluşturmadığı bu telefon numarası ile yeni bir üyelik oluşturması gerekir. Üyenin eski cep telefon numarası üzerinden oluşturulan üyeliğinden kazanılan hakları, yeni üyeliğe devir edilemez.
16.    Marka, üyelerin kazandığı hakları, kazanıldığı günde kullanılacağını garanti etmez.
17.    5TL ve üzerindeki değere denk gelen puanlar, Marka A.Ş. Mağazalarında üyenin sistemde bulunan cep telefonuna gönderilen şifrenin kasada kabul edilmesi ile harcanabilir. Kimlik ibrazı veya farklı yollar ile üyenin sahip olduğu 5TL ve üzerine denk gelen puanlar kullanılamaz. 5TL ve altı olan puanlar telefon numarası ibrazı ile kullanılabilir; üyenin cep telefonuna 5TL ve altına denk gelen puanların kullanımı için şifre gönderilmez. Kullanılan puanlardan Marka Mağazacılık A.Ş sorumlu değildir.
18.    Üyenin, Marks & Spencer; Gap ve Banana Republic mağazalarında yaptığı puan kazanım/kullanım işlem hareketleri ortak puan hesabında yansır.
19.    Üyeliğin, Üye tarafından elektronik ortamda gönderilen şifre ile sonlandırılması ile üye yukarıda belirtilen şartları peşinen kabul etmiş sayılır.
20.    Puan bilgilerini Türkiye’de Marka’ya ait Marks & Spencer, Gap ve Banana Republic mağazalarından ve ilgili markaların mobil aplikasyonlarında üye girişi yaparak öğrenmek mümkündür.


KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

“Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da “Üye” olma aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, e-posta adresi gibi bilgileri; yürürlükte bulunan mevzuatta öngörülen koşullara tabi şekilde ve gerektiğinde ek onayları ve açık rızaları almak suretiyle sms, e-posta, site içi bilgilendirmeler ve benzeri yöntemlerle, tanıtım ve bilgilendirme amaçlı iletişim faaliyetleri, araştırma, pazarlama faaliyetleri ve istatistikî analizler yapmak amacıyla veya gerektiğinde “Üye” ile temas kurmak için kullanabilir. Yine yürürlükte bulunan mevzuatta öngörülen koşullara tabi şekilde ve gerektiğinde ek onayları ve açık rızaları almak suretiyle kişisel veriler aynı zamanda Marka Mağazacılık A.Ş.'nin süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapmak, veri tabanı oluşturmak ve pazar araştırmaları yapmak için Marka Mağazacılık A.Ş.'nin işbirliği içinde olduğu yurt içi ve yurt dışında mukim firmalara aktarılabilir, bu firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir.

Diğer Hususlar;

Üyenin, üyelik kaydı yapması üyenin üyelik sözleşmesinde yer alan tüm maddeleri okuduğu ve üyelik sözleşmesinde yer alan maddeleri kabul ettiği anlamına gelir. İşbu Sözleşme, üyenin üye olması anında akdedilmiş ve karşılıklı olarak yürürlüğe girmiştir.

İşbu Sözleşmenin yorum ve uygulanmasından doğacak ihtilafların hallinde İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve İcra Dairelerinin yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.