{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Favoriler

SÜRDÜRÜLEBİLİR MODAYA OLAN YAKLAŞIMIMIZ

Ekolojik, ekonomik ve etik anlamda bilinçli üretimi ve tedarik zincirini içeren sürdürülebilir moda anlayışımız ile gelecek odaklı bir yaklaşım hedefliyoruz. Tasarımlarımızı üretirken doğaya zararları minimalize etme ve dönüştürülebilir tekstil ürünleri üretme, ekonomik anlamda da müşterilerimize ve üreticilerimize değer katan koleksiyonlar yaratmaya devam ediyoruz.

Organik Giyimde Pamuk ve Sürdürülebilir Moda Anlayışımız

Koleksiyonlarımızdaki pamuğun sürdürülebilir kaynaklardan elde edildiğini ve her zaman bu ilke ile devam edeceğimizi söylemekten gurur duyuyoruz. 2019'da bunu  Dünya üzerinde başaran ilk İngiliz perakende markası olduk. Better Cotton Initiative (BCI) ile ortaklığımız hakkında daha fazla bilgi edinin.

Sürdürülebilirlik Nedir?

Sürdürülebilir doğa için sürdürülebilir modayı tasarımlarımıza yansıtıyoruz.

BCI İle Ortak Çalışmalarımız

Better Cotton Initiative, pamuk üretimini, pamuk üretenleri ve çevreyi daha iyi bir hale getirmek için var. 2009'dan beri BCI ile ortaklaşa çalışarak, daha sürdürülebilir pamuk tedarik etme konusunda ön saflarda yer alıyoruz.

BCI neden bu kadar önemli?

Dünyanın her yerinde, daha sürdürülebilir pamuk yetiştiren çiftçiler, gerçek ekonominin, sosyal ve çevresel olarak sunduğu avantajlardan yararlanıyor ve bu değişiklikleri gerçekten hissetmeye başlıyorlar. BCI'ın etkisi olmadan bunların hiçbiri mümkün olamazdı. Marks & Spencer olarak belirli tasarımlarımızda BCI logosunu gördüğünüzde, pamuğun bu değerlerle elde edildiğine güvenebilirsiniz.

NASIL UYGULANIR?

Kullandığımız Better Cotton, Mass Balance sistemi yoluyla elde edilen farklı pamuk liflerinin bir karışımıdır, yani tek bir iplik tarladan bitmiş parçaya kadar izlenemezken, kumaş yine de daha sürdürülebilir kaynaklı olarak sınıflandırılır. Bu sistem, daha fazla çiftçinin ve işletmenin sürdürülebilir yöntemlere ve kumaşlara erişmesine olanak tanır. (Bu yöntem ,kesimler ve iplikler için geçerli değildir).

BUNLARI BİLİYOR  MUSUNUZ?

2020 yılı boyunca  % 100 sürdürülebilir kaynaklı pamuklu denim kumaşı bitirmek için %86 daha az su kullandık.

Organik pamuklu Bebek Giyim, Ev Tekstil ve İç Giyim Koleksiyonlarımız ile gezegenimize duyarlı tasarımları müşterilerimize sunduk.

Karbon nötr olmaktan ve  geri dönüştürülmüş kumaş kullanmaya kadar doğayı ve sürdürülebilir moda’yı  önemsediğimizi göstermek için daha da fazlasını yapmaya devam edeceğiz.

Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.

​Marka Mağazacılık A.Ş. Üyelik Sözleşmesi

İş bu Sözleşme, şirket merkezi Ünalan Mahallesi, Libadiye Caddesi, Emaar Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye /İstanbul adresinde mukim Marka Mağazacılık Anonim Şirketi (“Marka”) ile Müşteri Memnuniyet Programı üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir.

Üye, ad, soyad, cep telefonu numarası, adres, e-mail, cinsiyet, doğum tarihi, iletişim izin bilgilerinden oluşan formun doldurulması sonrasında kayıt işlemi, elektronik ortamda gönderilen şifrenin ibrazı ile tamamlandığı andan itibaren işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile Sözleşme’nin tüm şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı olacağını kabul eder. Üyeliğin gerçekleşebilmesi için, cep telefonu numarası ile kayıt yapılması zorunludur. Üyeliğin sunduğu avantajlar, cep telefonu bilgisinin ibrazı ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Sözleşme, üyelik şartlarını, gizlilik kurallarını, ve Kişisel Verilerinizin İşlenmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içermektedir.

Üyelik Program şartları/ Koşulları;

1. Mülkiyeti Marka’ya ait olan Müşteri Memnuniyet Programı, üyelerine; Türkiye’de Marka tarafından temsil edilen Marks & Spencer; Gap ve Banana Republic mağazalarından ürün alımında, genel ve özel kampanyalarda, promosyonlarda, tanıtımlarda, puan kazandırmalarda, hediye çeki veya hediye verilmesinde, indirimlerde çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla Marka Mağazacılık A.Ş. markalarının ortak üyelik programı olarak düzenlenmiştir.

2.    Program üyeliği hamiline düzenlenmiştir.
3.    Marka; telefon, çağrı merkezleri, otomatik arama makineleri, e-posta, SMS, mektup, internet vb. kanallarla yapılacak genel veya özel avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları sunmak amacına yönelik olarak programa üye olan müşterilere onay vermeleri halinde belirlenen vasıtalarla temasa geçer.
4.    Programa üye olanlara; pazarlama, reklam, bilgilendirme, indirim, tanıtım yapılması ve benzeri amaçlarla ticari elektronik ileti gönderilmesi ve bu bilgileri elektronik iletilerin gönderimini yapan 3.kişilerle ve Marka’nın iş ortakları ile paylaşılması amacıyla açıkça onayları talep edilmektedir. Bu onay talebine olumlu yanıt verilmesi halinde, yine üyelerin onayına göre taraflara e-posta ve/veya kısa mesaj (sms) olarak ticari elektronik iletiler gönderilmektedir. Üyeler diledikleri zaman bu e-postaları ya da kısa mesajları almamak için bilgilendirme listesinden çıkartılmayı talep edebilir veya taraflarına gönderilmiş olan e-postaların altında bulunan linke tıklayarak ya da kısa mesajların alt kısmında bulunan reddetme prosedürünü izleyerek bilgilendirme listesinden çıkabilirler.
5.    Birden fazla üyeliğe sahip olunması durumunda bu üyeliklerin sağladığı avantajlar, sadece bir üyelik için kullanılabilir, üyeliklerin avantajları toplanarak kullanılamaz.
6.    Marka tarafından sağlanan haklar, üyelik bilgilerinin eksiksiz, doğru ve güncel olması ve üyeliğin aktif olarak kullanılması ile mümkündür. Marka, bilgilerdeki eksiklik, hata veya benzer nedenlerden dolayı herhangi bir zamanda program üyeliğini iptal etme hakkına sahiptir.
7.    Marka, belirli sürelerde kullanılmayan puanları sıfırlama/silme hakkına sahiptir. Ayrıca puanlar her yıl aksi belirtilmediği sürece 1 Ocak akşamı ve/veya 1 Temmuz akşamı silinir. Marka herhangi bir bildirim yapmadan değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Bilgilendirme: Puan Silme İşlemleri yapılırken 1 Ocak – 30 Haziran arası kazanılan puanlar bir sonraki yıl 1 Ocak akşamı, 1 Temmuz – 31 Aralık arası kazanılan puanlar, bir sonraki yılın 1 Temmuz akşamı silinir
8.    Üyeler, programın sağlamış olduğu üyelik imkanlarından faydalanabilmek için istenen bilgileri tam ve doğru olarak vermek ve herhangi bir değişiklik durumunda zamanında bildirim yapmak zorundadır.
9.    Marka dilediğinde bu üyeliği, bir banka, finansman kuruluşu v.b. ve Marka Mağazacılık A.Ş. ve Fiba Holding A.Ş., Fina Holding A.Ş. ve Grup şirketleri ve ortakları, iştiraklerine, iştirakçilerine, Marks & Spencer p.l.c şirketine devir edebilir, kullandırabilir veya başka programlarla birleştirebilir.
10.    Üye’nin kazanacağı, genel, özel kampanya , promosyon , puan, hediye çeki veya hediye, indirim gibi haklar ve kullanım şartları, Marka tarafından tek yanlı belirlenir. Burada belirtilen haklar ile ilgili tarafar arasında çıkabilecek ihtilaflarda Marka’nın kayıtları esas alınacaktır. Marka bu hakları istediği şekilde düzenleme, değiştirme ve geri alma hakkına sahiptir. Bu düzenleme, degisiklikler veya geri alma Marka tarafından uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan şartlara tabidir.
11.    Kazanılan hakların kullanımı, üyeliğin mağazada güncel cep telefon numarası ile kayıt yapılması ve alışverişlerde üyeliğe kayıtlı olan cep telefonu numarasının ibraz edilmesiyle mümkündür.
12.    Alışverişe konu ürünlerin iadesinde, iade edilen ürün dolayısıyla Üye’ye verilen haklar geri alınır.
13.    Marka üyeliği, TC yasalarına uygun olarak telekomünikasyon hizmeti verme izni ve yetkisine sahip operatörler aracılığı ile temin edilen, kendi adına kayıt edilmiş cep telefon numarasına sahip ve Türkiye’de ikamet eden kişiler için geçerlidir.
14.    Üyelikte biriken puanlar veya ekstra haklar nakde çevrilemez; Başkasına devredilemez veya nakit yerine kullanılamaz.
15.    Üyeliğe tanımlı cep telefonu numarası hiçbir koşul altında değiştirilemez, güncellenemez. Üyenin cep telefonu numarası değiştiğinde, mevcut üyeliğinde kayıtlı bulunan cep telefonu numarası değiştirilemez, güncellenemez. Üye daha önce üyelik kaydı oluşturmadığı bu telefon numarası ile yeni bir üyelik oluşturması gerekir. Üyenin eski cep telefon numarası üzerinden oluşturulan üyeliğinden kazanılan hakları, yeni üyeliğe devir edilemez.
16.    Marka, üyelerin kazandığı hakları, kazanıldığı günde kullanılacağını garanti etmez.
17.    5TL ve üzerindeki değere denk gelen puanlar, Marka A.Ş. Mağazalarında üyenin sistemde bulunan cep telefonuna gönderilen şifrenin kasada kabul edilmesi ile harcanabilir. Kimlik ibrazı veya farklı yollar ile üyenin sahip olduğu 5TL ve üzerine denk gelen puanlar kullanılamaz. 5TL ve altı olan puanlar telefon numarası ibrazı ile kullanılabilir; üyenin cep telefonuna 5TL ve altına denk gelen puanların kullanımı için şifre gönderilmez. Kullanılan puanlardan Marka Mağazacılık A.Ş sorumlu değildir.
18.    Üyenin, Marks & Spencer; Gap ve Banana Republic mağazalarında yaptığı puan kazanım/kullanım işlem hareketleri ortak puan hesabında yansır.
19.    Üyeliğin, Üye tarafından elektronik ortamda gönderilen şifre ile sonlandırılması ile üye yukarıda belirtilen şartları peşinen kabul etmiş sayılır.
20.    Puan bilgilerini Türkiye’de Marka’ya ait Marks & Spencer, Gap ve Banana Republic mağazalarından ve ilgili markaların mobil aplikasyonlarında üye girişi yaparak öğrenmek mümkündür.


KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

“Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da “Üye” olma aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, e-posta adresi gibi bilgileri; yürürlükte bulunan mevzuatta öngörülen koşullara tabi şekilde ve gerektiğinde ek onayları ve açık rızaları almak suretiyle sms, e-posta, site içi bilgilendirmeler ve benzeri yöntemlerle, tanıtım ve bilgilendirme amaçlı iletişim faaliyetleri, araştırma, pazarlama faaliyetleri ve istatistikî analizler yapmak amacıyla veya gerektiğinde “Üye” ile temas kurmak için kullanabilir. Yine yürürlükte bulunan mevzuatta öngörülen koşullara tabi şekilde ve gerektiğinde ek onayları ve açık rızaları almak suretiyle kişisel veriler aynı zamanda Marka Mağazacılık A.Ş.'nin süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapmak, veri tabanı oluşturmak ve pazar araştırmaları yapmak için Marka Mağazacılık A.Ş.'nin işbirliği içinde olduğu yurt içi ve yurt dışında mukim firmalara aktarılabilir, bu firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir.

Diğer Hususlar;

Üyenin, üyelik kaydı yapması üyenin üyelik sözleşmesinde yer alan tüm maddeleri okuduğu ve üyelik sözleşmesinde yer alan maddeleri kabul ettiği anlamına gelir. İşbu Sözleşme, üyenin üye olması anında akdedilmiş ve karşılıklı olarak yürürlüğe girmiştir.

İşbu Sözleşmenin yorum ve uygulanmasından doğacak ihtilafların hallinde İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve İcra Dairelerinin yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.